tirsdag 12. juni 2007

Fleire båtturar :)

Etter mykje klage fra leserane har eg no innsjått at eg må ha ein liten update på denne fantastiske bloggen som får fram meg som person, ein gutt med doktorgrad i usakligheit. Det har blitt ein del båtturar på oss i det siste og det skal bli fleire om det fantastiske veret som har vore kjem på ny ut over sumaren. austnesruben.blogspot.com skal prøve å dekke alle turane slik alle kan få med seg kva som skjer med dei unge livsnyterane fra Godøya :)

Sykt fin solnedgang på Godøya for tida:P


Ho er fager uten hjelpemidlar fra photoshop også :)


Med ein slik fart som du får om du våger deg ut ein tur med "Nyvoll jr. Bever supreem 2000 turbo motion superflyer" kan man ikkje sjå bort ifrå ein fartståre ein gong i blandt! Her er det Haakon som triller en krokodilletåre ;)



To unge gutar med vind i håret!




Skipp Nyvoll





Haakon har etterkvart blitt ein rutinert båtar!






Kristoffer sin jomfrutur var meget gøy! Her visar han kva han følar med litt downsyndrom parodi :B





Dyktig parodierer! Det ligg vell litt i Kristoffers natur kan eg tenkja meg.


Godøya sett frå Vigra



Litt av Valderøya med Godøya i bakgrunnen



Vigra






Å kjøre under vegen i skillet mellom Valderøya og Vigra var ein ny oppleving for alle i båten!
Det var stor jubel og hoing og roping i det fartsmonsteret suste under i ein himmla fart;) Fikk tatt eit bilde av hendinga men det var litt vanskelig sidan vi for i minst 30 knop:P



Nydelig solnedgang!



På tross av at dette var Kriss første tur tok han det kult og var ein del av gutta 8)




Om ein har eit godt syn, likans skipp Nyvoll, kan ein skimte den flatpressa Giskeøya




Med eit sant blikk er det ikkje rart at guten har dame fra bya;)




... men når man ser på hårsveisen kan man begynne og stusse ;D




Skipp Nyvoll gir klare innstrukksar om korleis ein oppførar seg på ein båt!
- Alltid solbrille, redningsvest e for pingle, sjå kul ut, vist der e dame på Giskesanden so må du alltid tilte opp motoren å gi na! Gjerne ta nokre sirkla også ;)




Gutane fra Godøya er dei tøffaste på havet! Ta deg ein bolle, Sabeltann!









P.I.M.P

Godøya er hot! Vi kan skimte at det ryk fra øya ;)










Vi forlater Giskesanden. Next stop; Miami beach :D





Haakon prøvde å smile så fint han kunne...
Søt når du ikkje smilar, Haakon;) hihi




Vi tok på oss våtdrakta og hoppa ut i det kalde vatnet! Vi skulle sjå om vi kunne finne nokre kule fiskar...

Sven slit med å ha på seg våtdrakta! Enten har ho krympa eller so har Skipp Nyvoll vore litt for ivrig på potetgullet på laurdagskveldane :S



Målestokk 1: 100 000 000 000
Sjå der ja! Eit sjøudyr på ein storleik som får Lockness monsteret til å sjå ut som eit rompetroll!
Udyret kom uventande fort opp av vatnet og alle på stranda frykta og flykta å var livredde! Eg tok ansvar og kasta meg på skapningen med mot i brystet og drap monsteret som seinere fekk navnet "The Ruub Monster". Oppkalt etter meg ;)

Heilt til slutt vil eg bare ha med noko som eg seint vil gløyme!
På vei til Småbåthamna kom der nokon syklande som eg sist kunne tenke meg på ein sykkel.
Dette bildet blir vell ramma inn om ikkje so lenge ;)

Kai og BB var også på tur!

PS: Grunna dødsfallet til Ingolf Håkon Teigene har eg valgt å skriva dette innlegget på Nynorsk som ein hyllest til min helt innan Nynorsk!

Ingen kommentarer: